Przekazywania korespondencji
Niezawodna usługa przekazywania korespondencji z siedziby wirtualnej firmy
Choć większość firm i instytucji przechodzi z dokumentów papierowych na elektroniczne, nie da się całkowicie uniknąć klasycznych przesyłek. Co możesz zrobić, posiadając siedzibę wirtualną, nie będąc jednocześnie obecnym pod adresem spółki lub działalności gospodarczej? Nie martw się, to my zajmiemy się Twoją korespondencją!
Co Cię interesuje?
ODBIERZEMY TWOJE PRZESYŁKI I POWIADOMIMY CIĘ O TYM DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Regularnie obieramy pocztę z wszystkich adresów siedzib wirtualnych i przetwarzamy ją zbiorczo w biurze przy ulicy Revoluční 763/15 w Pradze 1 (również pocztę z centrali w Brnie). Jeśli podczas sortowania poczty natrafimy na Twoje nazwisko lub nazwę Twojej firmy, zeskanujemy kopertę lub zawiadomienie i prześlemy je do Ciebie pocztą elektroniczną w formacie pdf. Powiadomienia o poczcie otrzymanej pod adresem Twojej siedziby wirtualnej będziesz otrzymywał bezpłatnie.
WYBIERZ, JAK MAMY PRZETWARZAĆ POCZTĘ
Możesz wybrać, jak będziemy przetwarzać każdą przesyłkę pocztową. Obsługujemy dwa rodzaje przesyłek: listy zwykłe lub zawiadomienia o odbiorze przesyłki. Listy zwykłe przechowujemy fizycznie w naszym biurze (odbieramy koperty mniejsze niż format B4, czyli 25 × 35 cm). Powiadomienie o odbiorze otrzymywane jest tylko w przypadku przesyłek poleconych, a sama przesyłka prprzechowywana jest w czeskim urzędzie pocztowym właściwym miejscowo dla adresu Twojej siedziby.
LISTY ZWYKŁE
Odebraliśmy kopertę z Twojej skrzynki pocztowej, to Ty decydujesz, co mamy zrobić z jej zawartością - kliknij na jedną z poniższych opcji w wiadomości e-mail. Jeśli w ciągu 60 dni od otrzymania powiadomienia nie poinformujesz nas, co mamy zrobić z Twoją korespondencją automatycznie ją zniszczymy.
-
1
Przekazanie korespondencji za pośrednictwem poczty (list zwykły 95 CZK*, lub list polecony 125 CZK*). Na wybrany adres wyślemy listem poleconym kompletną korespondencję adresowaną do Twojej firmy.
-
2
Otwórz i zeskanuj (50 CZK* / 1 plik do 20 stron). Otworzymy kopertę i zeskanujemy wszystkie strony, które otrzymasz jako załącznik pdf do wiadomości e-mail.
-
3
Wyrzuć i zniszcz (0 CZK). Nie jesteś zainteresowany tą korespondecją? Powiedz nam o tym, a my bezpłatnie ją zniszczymy.
-
4
Odbiór osobisty w naszym biurze na ul. Revoluční (0 CZK). Korespondencję można odebrać w biurze na ul. Revoluční 763/15 (6. piętro), Praga 1, w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.
*Do podanych cen należy doliczyć 21% VAT.
PRZESYŁKA POLECONA I DORĘCZENIE DO RĄK WŁASNYCH
Jeśli w ramach otrzymanej korespondencji znajdziemy zawiadomienie z prośbą o odbiór przesyłki. Zawiadomienie zostanie zeskanowane i wysłane do Ciebie w wiadomości e-mail, a następnie zarchiwizowane w formie elektronicznej. Niestety, poczta nie wyda nam przesyłek poleconych i przesyłek do rąk własnych, ponieważ przesyłki te może odebrać wyłącznie adresat. Jakie można rozwiązać tę kwestię?
-
1
Odbiór przesyłki w czeskim urzędzie pocztowym. Przesyłkę możesz odebrać osobiście w urzędzie pocztowym, właściwym miejscowo dla Twojej siedziby (zgodnie z poniższą tabelą). Urzędnicy w okienku wydadzą Ci ją na podstawie dokumentu tożsamości, nie potrzebujesz żadnego zawiadomienia ani numeru przesyłki.
-
2
Przekazanie przesyłki na inny adres. Przekazanie przesyłki można załatwić za pośrednictwem portalu internetowego Poczty Czeskiej, gdzie wpisuje się numer przesyłki podany na awizo. Poczta oferuje tę opcję tylko dla niektórych przesyłek - jeśli nie ma możliwości załatwienia przekazania online, należy zadzwonić do oddziału urzędu pocztowego i uzgodnić z pracownikiem przekazanie przesyłki.
INFORMACJE O CZESKICH URZĘDACH POCZTOWYCH
Przygotowaliśmy zestawienie adresów Poczty Czeskiej, w których listonosz zostawi Twoją przesyłkę poleconą. Kliknij na link, by przejść do strony internetowej, gdzie znajdziesz godziny otwarcia konkretnego oddziału, dane do kontaktu, mapę i inne przydatne informacje.
Adres siedziby wirtualnej | Adres urzędu pocztowego i strony internetowej |
Numer telefonu |
---|---|---|
Dlouhá 730/35, Praga 1 | Rybná 682/14, Praga 5 | +420 954 211 005 |
Revoluční 763/15, Praga 1 | Rybná 682/14, Praga 5 | +420 954 211 005 |
Lublaňská 267/12, Praga 2 | Moravská 1530/9, Praga-Vinohrady | +420 954 212 000 |
Varšavská 715/36, Praga 2 | Moravská 1530/9, Praga-Vinohrady | +420 954 212 000 |
Roháčova 145/14, Praga 3 | Olšanská 38/9, Praga-Žižkov | +420 954 213 000 |
Plzeňská 3352/156, Praga 5 | Plzeňská 1348/95, Praga-Košíře | +420 954 215 006 |
Nademlejnská 600/1, Praga 9 | Br. Venclíků 1139/3, Praga-Černý Most | +420 954 219 800 |
Chudenická 1059/30, Praga 10 | Švehlova 1391/32, Praga-Hostivař | +420 954 210 007 |
Příkop 4, Brno | Nádražní 681/2a, Brno-město | +420 954 260 200 |
MOŻESZ WYGODNIE ZAPŁACIĆ ZA TĘ USŁUGĘ, KORZYSTAJĄC Z TZW. „POCZTOWYCH PUNKTÓW KREDYTOWYCH“
Pocztowe punkty kredytowe wykorzystywane są do przetwarzania korespondencji, dzięki czemu nie musimy Ci zawracać głowy nieustannymi fakturami na kwotę kilkunastu koron. Punkty kredytowe przeliczane są w następujący sposób: 1 CZK = 1 punkt kredytowy. System jest bardzo prosty, po załadowaniu punktów kredytowych, płaci się nimi za usługi pocztowe. Minimalna kwota, za którą można kupić punkty kredytowe, to 500 CZK.
- Zakupu punktów kredytu można dokonać przy zakładaniu wirtualnej siedziby lub gdy otrzymasz swój pierwszy list i będziecie chciał zlecić jego przekazanie lub skanowanie (Po kliknięciu na płatną usługę w wiadomości e-mail otrzymasz automatycznie fakturę na kwotę 500 CZK).
- Eśli zdecydujesz się na regularne korzystanie z tej usługi, możemy oczywiście zapewnić bezpośredni zakup większej ilości punktów kredytowych.
- Automatycznie wyślemy Ci nową fakturę, gdy tylko stan Twoich punktów kredytowych spadnie poniżej 0 CZK. Oznacza to, że nie musisz monitorować ani sprawdzać, czy masz wystarczającą ilość punktów kredytowych, by zapłacić za usługi pocztowe, robimy to za Ciebie.
Łatwe zarządzanie pocztą online za pomocą portalu klienta
Nasza usługa wirtualnego biura obejmuje dostęp do portalu online, w którym można znaleźć następujące informacje:
- przegląd przesyłek i ich statusu;
- opcje ustawień, gdzie, jak i dokąd będziemy przekazywać Twoją pocztę;
- baza danych zeskanowanych listów;
- aktualną kwotę kredytu pocztowego;
- umowy i faktury do pobrania.
Link do rejestracji otrzymasz pocztą elektroniczną. Jeśli już się zarejestrowałeś, po prostu zaloguj się za pomocą poniższego przycisku. Link do rejestracji jest również dostępny w nagłówku naszej strony internetowej.
CZY INTERESUJE CIĘ COŚ JESZCZE? NAPISZ DO NAS!
Masz pytanie dotyczące działania naszych usług pocztowych? Nie wahaj się z nami skontaktować, po prostu wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.
Napisz do nas, a my
odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin.